Support Engineer / Content Operator
21 Августа 2025

Город:
Батуми
Занятость:
Полная занятость
Компания "Itransition"
We are looking for a responsible and detail-oriented specialist to join our team and provide first-line support, monitor systems, manage content in CMS, and communicate with international customers.
Responsibilities:
- Providing first-line support to users encountering technical issues
- Tracking graphs and checking notifications from application monitoring systems
- Escalating unresolved or more complex issues to technical support engineers and developers
- Performing content management tasks in various CMS systems by following step-by-step guides
- Communicating with foreign customers in messengers
- Assisting sales team with receiving and filtering new customers’ requests
- Shift work schedule: 2/2 (12 hour shifts) from 06:00 till 18:00 UTC and from 18:00 till 06:00 UTC with bonuses for night hours and weekends
We expect:
- A team member who is highly responsible, attentive, quickly learning, and able to handle multi-tasking in time-restricted situations
- Fluent English and good communication skills
- Experience with html at a basic level
- Sales and marketing experience is an advantage
- Experience working in a call center or technical support is an advantage
We can offer:
- Competitive compensation that depends on your qualification and skills
- Career development system with clear skill qualifications
- Options to work remotely
- Compensation for medical expenses
- English courses online
- Corporate parties and events for employees and their children
- Internal conferences, workshops and meetups for learning and experience sharing
- Gym membership compensation, corporate sport competitions (cybersport included)
- 5 days of paid sick leave per year with no obligation to submit a sick-leave certificate
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
02 Августа
Support Specialist L1( STARTRIBE LTD )
Тбилиси
Компания "STARTRIBE LTD" Компания, занимающаяся разработкой и поддержкой высоконагруженных проектов для крупных компаний, в том числе с мировой...
13 Августа
Customer Support Specialist (Live Chat)
Тбилиси
Компания "N1 INTERACTIVE Ltd" We continue to expand the team and is looking for a Customer Support Specialist. We need a true, experienced,...
10 Августа
Менеджер первой линии поддержки (L1 Support Manager)( the_covert )
Батуми
Компания "the_covert" The_covert - международная компания, мы входим в группу IT-компаний, занимающихся разработкой собственных продуктов и...
10 Августа
Менеджер первой линии поддержки (L1 Support Manager)
Тбилиси
Компания "the_covert" The_covert - международная компания, мы входим в группу IT-компаний, занимающихся разработкой собственных продуктов и...
05 Августа
Специалист поддержки интеграций/Integrations Support
Тбилиси
Компания "STARTRIBE LTD" Наш постоянный клиент, компания-разработчик в сфере iGaming , успешно лидирующая на рынке игровых онлайн-развлечений...
Вакансия размещена в отрасли